Migració de la centraleta a un entorn Cisco CallManager v10.5 amb infraestructura VMWare vSphere
Cliente
Ajuntament de Montcada i ReixacTecnologia
Cisco CallManager.Entorn
El client disposa d’una centraleta Cisco CallManager v5.1 actualitzada a v8.6 sobre servidors Cisco MCS i missatgeria integrada Cisco CUE, la qual ofereix servei de telefonia a uns quatre-cents cinquanta usuaris distribuïts per diverses seus.Aquest entorn ja ha estat implementat, actualitzat i mantingut per XPERIENTIA, i també gestionem les comunicacions inter-seu necessàries per garantir la connectivitat plena.
Requisits del projecte
Migració de la centraleta a un entor Cisco CallManager v10.5 amb VM sobre infraestructura VMWare vSphere, propietat del client.Solucions
Instal·lem Cisco CallManager standart v10.5 amb VMs aixecades en l’entorn VMWare vSphere ja existent, sense necessitat d’ampliar hardware. S’aixeca un clúster CallManager de tres nodes; un Cluster Unity Connection de dos nodes; i un clúster IM&P de dos nodes.Així mateix, es configura:
―Integració amb missatgeria Microsoft Exchange Server mitjançant Cisco Unity Connection.
―Sistema de presència Cisco CUP’s IM&P amb suport XMPP extern per a tots els dominis del client.
Amb aquesta nova centraleta les delegacions connectades per Radioenlace AirMAX disposaran també de terminals IP i comunicacions integrades. La migració, d’altra banda, es duu a terme sense interrupció del servei durant l’horari laboral del client.